Diaz i Perez, subcampions d'Espanya s18

Excelent rendiment han tingut els tres atletes de l'Avinent Manresa que han pres part aquest cap de setmana en el Campionat d'Espanya sub18 en pista coberta que s'ha disputat en el Palau Sant Jordi de Barcelona.

Dos subcampionats estatals i una posició de finalista ha estat la brillant collita obtinguda.
El tanquista santfruitusenc Jan Diaz s'ha penjat la medalla d'argent en la final dels 60 metres tanques entrant segon amb 8"06. En les semifinals, s'havia imposat en la seva amb 7"99.
El quatrecentista David Perez s'ha proclamat subcampió estatal al ocupar la segona posició en la final dels 400 metres llisos amb 49"83 (mmp). En semifinals, s'havia imposat en la seva, amb 50"20.
Marti Serra va ocupar posició de finalista al acabar 5è en la final del concurs de perxa superant el llistó sobre 4,27 metres.
Tanmateix, cal destacar que Jan Diaz va correr les semifinals dels 60 metres llisos aturant el cronòmetre en 7"23, quedant-se a dues centèssimes de la final.
Amb tot això, Avinent Manresa ha ocupat una destacada i merescuda 9a posició en la classificació de clubs , primer club català, d'entre 114 clubs classificats.
jan diaz i alba marti 2021