L'Avinent Femení vol fer història a Madrid

foto DH Final

Foto: Toni Cabrera. Prem quí Per veure més fotos de la competició classificatòria

Les noies de l’Avinent Manresa tornaran a disputar una gran final en la màxima categoria de clubs de l’estat, i ho faran diumenge a Madrid de les 17h a les 20h45 a l’Estadio Vallehermoso. Per cinquena vegada la formació manresana serà en una final per al títol de Divisió d’Honor, tancant, de forma brillant, la seva novena temporada a la màxima categoria estatal. En aquests nou anys a la Divisió d’Honor, l’Avinent només ha fet que créixer: 2015 ( 13es). 2016 ( 9es), 2017 ( 8es), 2018 (11es), 2019 ( 11es), 2020 (7es), 2021  (7es), 2022 (8es). Madrid reunirà el bo i millor de l'atletisme estatal de clubs: València CA, Playas de Castellón, FC BARCELONA, At San Sebastián, Trops-Cueva de Nerja, Grupompleo Pamplona At, Unicaja Jaen i l'AVINENT Manresa.Per a aquesta gran final l’Avinent recupera la triplista Nora Taher ( lesionada), i a les “americanes” Bethelhem Manzano, Najwa Chuati i Montserrat Montañés.
Per altra banda, no pot comptar per lesió amb la velocista murciana Patricia Serrano, ni tampoc amb la fondista Meritxell Soler que es troba preparant la Marató del Campionat del Món d’Atletisme de l’agost. Tot i així, l’AVINENT Manresa presenta la seva millor formació possible per lluitar i alhora disfrutar d’aquesta cinquena gran final.

L’equip manresà estarà format per:

100 metres llisos LAIA SOLÀ
200 metres llisos MERITXELL TARRAGÓ