MADRID, GIJON, LA VALL D'ARAN i L'HOSPITALET, fronts oberts de competició per aquest proper cap de setmana

Quatre destins, quatre fronts oberts de competició per als interessos dels atletes de l'Avinent Manresa per a aquest proper cap de setmana.

Dissabte a Madrid, es disputarà el Campionat d'Espanya de Clubs màster femení de 1a categoria. L'Avinent es trobarà el potent Playas de Castellón, l'equip madrileny de Track Cross Road Team, el CAIM-TED andalús, l'equip gallec de CA Sada, el madrileny At. Arroyomolinos, el gallec At. Samertolameu, i el català Pratenc AA. En definitiva, les vuit millors formacions màster de l'estat.

L'equip manresà es presenta amb una formació plena d’excel.lents atletes, amb l'objectiu, encara que agosarat, de pujar al podi. L'equip el formaran:

100mll LOLES VIVES
200mll ELISABET MAJÓ
400mll MAITE MARZO
800mll SARA BELTRAN
1500mll LIDIA PONS
3000mll NURIA CASCANTE
3000mm NURIA CASCANTE
Tanques baixes MAITE MARZO
2000obstacles SARA BELTRAN
Perxa MONTSERRAT PRAT
Llargada LOLES VIVES
Triple ALICIA HERNANDEZ
Pes LOURDES ROSSINYOL
Disc ALBA ESTEVEZ
Javelina CARME BES
Martell LOURDES ROSSINYOL
4x100 BES-MAJÓ-PONS- C.SALGUERO
4x400 Mª R BUSQUETS-M BUSQUETS-ESTEVEZ-S MARTINEZ

Per altra banda, es desplaçaran cinc atletes de l'entitat fins a Gijón (Asturies) per paoBONET.jpgrticipar en el Campionat d'Espanya sub18 a l'aire lliure, amb l'objectiu d'assolir varies posicions de podi. Les atletes amb millors opcions son la saltadora ONA BONET en la final del concurs d'Alçada, la llançadora ERIKA SELLART en la final de Javelina (500gr) i també la llançadora MAR SANTANACH en la final de Martell (3kg). També prendran part en aquest estatal, el tanquista JAN POL CATOT (400m tanques) i la quatrecentista QUERALT VALLBONA (400 metres llisos) amb l'objectiu de passar ronda i apropar-se a les seves respectives finals.

Ona Bonet

lbou1També hi haurà el Campionat de Catalunya Absolut a l'aire lliure que es viurà a l'Hospitalet al llarg de tot el cap de setmana. Hi prendran part una quinzena d'atletes de l'entitat manresana, les millors opcions per a ocupar posicions de privilegi estan dipositades en LAURA BOU (400m), MARINA GUERRERO (3000 obstacles), MONTSERRAT MONTAÑES (Martell i Pes), EMILIA DEL HOYO (100 metres tanques), NEREA PEREZ (Perxa), ADRIAN SEDANO (Martell), JAN DIAZ (Llargada) i SERGI CABEZON (Pes).

Laura Bou

I a tot això, cal afegir que fins a la Vall d'Aran es desplaçaran dos ultra-corredors del club manresà per prendre part en la multitudinària prova de muntanya VAL D'ARAN BY UTMB 2023 que aplegarà més de 5400 corredors vinguts de més de vuitanta països diferents, amb una participació estrangera que voreja el 49%. DAVID PREÑANOSA i CLARA BOZZO prendran part en la CDR VAL D'ARAN, amb un recorregut de 110 quilòmetres i 6400 metres positius. La cursa que donarà el tret de sortida a Les, transcorre pels millors paratges de l'Aran (Caneján-Sant Joan de Toran-Coth de Varradós-Montgarri-Beret-Salardú-Banhs de Tredós-Colomers-Arties-Vielha).