5 guardons per a l'Avinent Manresa a la 52a nit de l'esportista

Nit de premis per a l’atletisme de l’Avinent Manresa en el transcurs de la 52a Nit de l’Esportista de Manresa celebrada ahir al Teatre Kursaal de Manresa.
Fins a 5 guardons va aconseguir l’Avinent Manresa d’un total de 18 finalistes.
La nit començava amb el guardó a Avinent Grup com a millor patrocinador d’aquesta temporada, un patrocinador que els darrers anys ha estat bàsic en la consolidació de l’equip femení a la màxima categoria estatal i l’ascens en la present temporada de l’equip masculí a primera divisió.
El segon premi, fou el reconeixement a la tècnica de l’entitat Maria Alba Marti, que va rebre el premi Josep M Pintó, per la seva trajectòria com entrenadora, així com la seva vinculació en el programa Inter-IES, que apropa l’atletisme als centres de secundària.
El tercer torn va ser per a l’atleta màster Montse Prat, que va ser reconeguda com a millor esportista màster d’una temporada en la què ha aconseguit ser Campiona del Món en la categoria W55.

I al final de la nit van arribar els dos guardons més esperats, Jan Diaz seria escollit millor esportista manresà de categoria jove i Meritxell Soler va ser segona en la Categoria d’esportistes absoluta. Jan Diaz assoleix aquest guardó després d’aconseguir ser sisè en la final dels 110mt del passat europeu Sub20 de Jerusalem, on hi arribava després de demostrar un estat de forma excel•lent durant tota la temporada,  aconseguint el Campionat d’Espanya Sub20 dels 110mt i en el mateix campionat la medalla de bronze en el salt de llargada. A més a més, aquesta temporada ha establert nous Rècords Absoluts del club de llargada i dels 100mll.
Per la seva part Meritxell Soler aconseguia aquest guardó que reconeix, sense cap mena de dubte, la gran temporada duta a terme per l’atleta de l’Avinent Manresa. Una temporada que ha representat el seu debut en la marató,  i ho va fer de la millor forma possible en la marató de Sevilla, on Soler va demostrar la seva vàlua atlètica per a les llargues distàncies, realitzant  la marca mínima exigida per ser als mundials d’atletisme, celebrats recentment a Budapest. En el seu debut mundialista, Soler va realitzar una excel•lent actuació entrant en 27a posició, i primera atleta estatal en creuar la línia de meta. El seu proper objectiu serà aconseguir plaça olímpica per ser a Paris l'any vinent.

Una nit plena d’èxits per a l’Avinent Manresa, que són el reflex del bon moment que està vivint el club.

finalistes