Campionat de Catalunya de cros de relleus mixtos

Ahir, dissabte 10 de novembre, l’EMA va participar al Campionat de Catalunya de relleus mixtos a Mollerussa amb a les tres categories possibles (sub 10, sub 12 i sub 14), obtenint un or i una plata.

A la categoria sub 14 hi van participar dos equips, amb uns resultats magnífics:

– l’A format per: Jana Buzón, Jan Manevy, Núria Ponti i Arnau Piqué, que van finalitzar en segona posició.

– el B format per: Èlia Garcia, Bernat Bort, Queralt Graner i Arnau Manubens, que van finalitzar en quarta posició.

Seguidament vam tenir la participació de dos equips més a la categoria sub 12, els quals també van obtenir uns resultats excel·lents:

– l’A format per: Bruna Vallribera, Joan Rios, Aina Caso i Maikel Durant Salguero, que van finalitzar en primera posició.

– el B format per: Elsa Cinca, Aniol Macià, Paula Pujol i Pau Bernades, que van finalitzar en catorzena posició.

Per acabar, vam tenir la participació d’un equip a la categoria sub 10, fet que ens fa estar molt satisfets, ja que la temporada passada no vam tenir participació en aquesta categoria.

L’equip format per: Gisela Basany, Nil Gramnes, Bruna Pesoa i Àlex Rodríguez van finalitzar en tretzena posició. De ben segur que l’any vinent a la categoria sub 12 hi tornaran a participar per seguir-ho gaudint i lluitant.

Moltes felicitats als 5 equips participants pel vostre compromís i esforç!!!

Moltes gràcies a la Lory, el Nil i l’Ariadna, que ahir van ser els/les monitors/es que van donar suport als nostres equips!!!

Desplaça cap amunt
Club Atletic Manresa
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.