Festa Cloenda EMA

Fotos Toni Cabrera

Ahir dilluns 22 de juny vam celebrar la festa cloenda amb l’animació del Pep Callau.

Tots els/les atletes i monitors/es van rebre una samarreta comemorativa dels 50 anys de l’EMA. Seguidament es van repartir els premis EMA (constància, superació, compromís…) per cada categoria, que van ser els següents:

SUB 8: Kai Selgas, Roger Altarriba, Èlia Colomé i Neret Cajamarca.

SUB 10: Ot Martínez, Bernat Pellicer, Magalí Codina i Mariona Antón.

SUB 12: Martí Garriga, Pau Bernades, Ivet Pla i Cora González.

SUB 14: Mia Jubells, Ivet Hernández, Lara Pesoa i Ouael Bourkha.

Després vam gaudir junts d’una bona estona berenant plegats crusans, ensaïmades, síndria i begudes ben fresquetes.

Moltes gràcies a tots i totes per venir, us esperem el setembre per començar una nova temporada plegats.

Moltes gràcies a tots/es els col·laboradors/es i monitors/es per ajudar-nos a que tot sortís ben rodó.

I moltíssimes gràcies al Toni Cabrera perquè ens regala un tresor enorme per sempre amb les seves fotos.

Desplaça cap amunt