Griselda Serret, subcampiona d’Espanya sub23 en 20k marxa en ruta

Avui, la marxadora de l’Avinent Manresa, Griselda Serret, s’ha proclamat subcampiona d’Espanya sub-23 dels 20 quilòmetres marxa en ruta en el Campionat estatal de l’especialitat, disputat a San Pedro del Pinatar (Múrcia).

Serret ha aconseguit la segona posició en la seva categoria (sisena en la classificació absoluta) amb un temps d’1h35’51”, que suposa un nou rècord sub-23 de l’entitat.

El títol ha estat per a Lucía Redondo (Universidad de León Sprint Atletismo), que s’ha imposat amb un temps d’1h33’37”, mentre que el bronze ha estat per a Eva Rico (Grupompleo Pamplona At.), amb 1h37’59”.

Desplaça cap amunt
Club Atletic Manresa
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.