El 27 recordarem al Jordi.

El Club d'Atletisme Canaletes-Sant Martí i Club Atlètic Manresa volem testimoniar de forma conjunta el nostre profund agraïment a Jordi Guiral que ens va deixar el passat 24 de setembre, i ho volem fer-ho aquest proper 27 de març en el transcurs del 4rt Gran Premi de Marxa del KNLTS "Trofeu" Pepe Berlandino", alhora tambè 39è Campionat de Catalunya Absolut de marxa per a clubs.
En Jordi, aquell home afable, sencill, i alhora implicat en el club, primer en el KNLTS -en els seus primers anys en el mon de la marxa atlètica-, i en una etapa posterior en el CAM -quan ja era un consumat marxador-, va deixar empremta en les dues entitats i ens correspon oferir-li aquest sencill però profund homenatge en record a tot el que ha representat dins cadascuna de les dues entitats.
Gràcies Jordi , per ser com eres.
Et recordarem i et tindrem sempre present!
Una forta abraçada allà on siguis!
JORDI GUIRAL