El CAM, present en la Diada de l'Atletisme català

La Diada de l'Atletisme català que es va viure dissabte en la Sala d'Actes de l'Edifici docent del Consell Català de l'Esport, amb la celebració al llarg del dia de l'Assemblea Extraordinària i del 1er Forum de Clubs, es va tancar amb la Festa de l'Atletisme Català en el que es van reconeixer els i les millors atletes catalans del 2021 i es van entregar els guardons i diplomes de rècords asolits.
El tanquista santfruitosenc Jan Diaz (Avinent Manresa) ser proclamat millor atleta català sub18, i la tambe tanquista Marta Escalera (Avinent Manresa) com a millor atleta catalana sub14. A tots dos, els van acompanyar els seus respectius entrenadors, la Maria Alba Marti i en Jordi Pierola, respectivament, a qui tambè sel's va reconeixer la seva important tasca.
A nivells d'entitats, Avinent Manresa va estar reconegut com a Millor club català sub18 del 2021, recollint el guardó el directiu de l'entitat Manel Molera.
FCA 2022