Nou servei de psicologia esportiva a les instal.lacions del Club Atlètic Manresa

Avui en dia, en l'àmbit esportiu ja no només es pot treballar a nivell físic, tècnic i tàctic sinó que també des de fa uns anys s'hi ha afegit la psicologia. La psicologia de l'esport treballa amb l'objectiu d'optimitzar el rendiment esportiu dels esportistes i cuidar i millorar el seu benestar emocional.

És per això, que partir del dilluns 28 de novembre el club li cedirà una sala a Aleix Torra, Psicòleg de l'Esport i l'Activitat Física perquè aquells que vulguin treballar, individualment, a nivell psicològic per optimitzar el seu rendiment esportiu i benestar emocional ho puguin fer sense haver de desplaçar-se.

L'Aleix és Psicòleg i Màster en Psicologia de l'Esport i l'Activitat Física per la Universitat Autònoma de Barcelona, des de fa un temps ha estat treballant amb diferents esportistes de la comarca i amb diversos clubs de futbol i futbol sala.

Per qualsevol consulta o demanar hora podeu contactar amb ell a:
Mòbil o Whats App: +34 681210703

aleix torra