2023 començarà amb el català de clubs màster i absolut

2023 donarà el tret de sortda amb el català de clubs màster i absolut en pista coberta. Dissabte seràn les fomacions màster de l'entitat qui lluitarà entre les millors formacions catalanes per situar a l'entitat el més amunt possible.

I diumenge ser``a les dues formacions absolutes les que pendran part en el català de clubs "A" que es disputarà en la pista coberta de Sabadell on es trobaràn les altres set millors formacions catalanes. La formació femenina defensarà el titol català assolit el 2022, i el combinat masculí lluitarà per eludir la posició de descens de categoria lluitant amb Barcelona Atletisme. Es presenta un intens 2023 plagat d'objectius tant a nivell individual com colectiu. Som-hi doncs!