Cinc posicions de finalista en l'estatal de Torrent

No hi ha hagut medalla, però ha estat el estatal absolut més competit i amb millors posicions asolides, que mai s'ha viscut per les atletes de l'Avinent Manresa.
Cinc posicions de finalista (entre les vuit millors) que haurien estat sis, d'haver acabat la prova la tanquista Emilia del Hoyo que ha hagut d'abandonar en la final dels 100 metres tanques, que tan merescudament havia aconseguit classificar-se.
La llançadora ERIKA SELLART (encara atleta sub18) ha asolit la 4a posició en la final de Jabalina llançant fins uns destacats 46,79 metres.
Cinquenes posicions per l'obstaculista MARINA GUERRERO en la final dels 3000 metres obstacles amb uns excelents 10'06"22 que alhora representen nou Rècord Absolut de l'entitat, millorant el que aquesta mateixa atleta ostentava; i per la quatrecentista internacional LAURA BOU que ha aturat el cronòmetre en 53"31 en la disputada final dels 400 metres llisos. En semifinals, Bou havia marcat 53"57 imposant-se en la seva. L'atleta de l'Avinent estarà pendent de la decisió tècnica que pugui pendre la RFEA per si entra en l'equip de relleus de 4x400 que disputarà el Campionat del Mon a Budapest.
Sisena posició per MONTSERRAT MONTAÑÉS en la final del concurs de Martell llançant l'artefacte fins uns bons 55,85 metres.
Setena posició de la saltadora manresana ONA BONET, encare atleta sub18, en la final de Altura superant el llistó sobre 1,77 metres.
Onzena posició per la llançadora AINHOA MARTINEZ en la final de Pes llançant la bola fins 12,88 metres.
La tanquista manresana EMILIA DEL HOYO ha tingut una destacada participació, imposant-se en les sèries de 100 metres tanques amb 13"62. En semifinals ha marcat 13"67 que li ha donat el bitllet per la final, on la sort no l'ha acompanyat i ha hagut d'abandonar a mitja cursa.
La saltadora NEREA PEREZ no va tenir ahir la sort de cara en la seva participació en la final de Pértiga, en la que no va superar els tres intents en la primera altura de la final (3,67 metres).
I el tanquista manresà BIEL SALAS no va poder estar en les series de 110 metres tanques degut a uns problemes musculars que va notar en l'escalfament i que li va impedir poder pendre part en la cursa.
Amb aquesta destacada actuació, l'Avinent Manresa s'ha posicionat en una bona 20a posició en la classificació de clubs (per finalistes) d'entre 72 clubs classificats.
ERIKANEREAONABIELLAURAMARINAALBA Torrent 2023