La Festa de Campions està servida

Aquest proper dissabte 3 a les 13,30h viurem una nova Festa de Campions al Restaurant Torre Busquet de la ciutat, on es reuniran més de dos-cents assistents a la festa social de l'entitat més important de l'any. Estem molt contents de poder dir en veu ben alta que per tercer any consecutiu seran presents a l'esdeveniment social del club aquest important nombre d'assistents. Per una entitat com la nostra, demostra la força i el recolçament que té entre tots: socis, atletes, familiars, directius, tècnics, jutges i les autoritats que reforçen aquesta vitalitat i excel·lent realitat.

torre busaue

En el transcurs del mateix, es guardonaràn les fites esportives asolides en aquesta temporada 2015/16, tant a nivell individual com col.lectiu, que sense cap mena de dubte, s'ha traduit amb el millor exercici esportiu d'aquests seixanta-un anys d'història de l'entitat.
Atletes, tècnics, socis, i simpatitzants: Vosaltres sou la força d'aquesta entitat. Vosaltres feu gran aquesta entitat.
Endavant Avinent Manresa!
Visca Club Atlètic Manresa!