La participació al Campionat de Catalunya dels atletes Sub16 de l’Avinent Manresa va acabar amb tres campionats i un sotscampionat.
Dissabte, la Pista Coberta de Catalunya Carme Valero va acollir el Campionat de Catalunya en categoria Sub16. Fins a dinou atletes de l’Avinent Manresa s’hi van desplaçar per prendre-hi part, en una de les participacions més àmplies dels últims anys.
Els atletes de l’Avinent van aconseguir pujar al podi fins a quatre vegades, amb tres campionats de Catalunya i un sotscampionat, a més de sis posicions de finalistes i moltes marques personals.
Les quatre medalles van arribar en dues proves: els 300 m llisos i el llançament de pes. En aquesta última es va aconseguir un doblet, amb victòria tant en categoria masculina com en femenina. A primera hora del matí, el llançador Marc Sanz es va endur la primera medalla d’or en llançament de pes amb un últim intent de 12,29 m, que suposava la seva millor marca personal. En categoria femenina, Anna Recuenco també va aconseguir la medalla d’or amb un primer llançament de 11,84 m, establint una nova millor marca personal.
A mitja tarda van arribar les altres dues medalles per al club, aconseguides en els 300 m llisos. La campiona de Catalunya va ser Montse Fresnillo, que, en una final molt ajustada, es va imposar en la recta final a l’atleta del Tarragona, Nayla Sentís (41.24), aturant el cronòmetre en uns magnífics 41.07 i establint així una nova millor marca personal. La medalla d’argent va arribar de la mà d’Eduard López. En una final dominada per l’atleta del Lleida, Àlex Solà (36.04), l’atleta de l’Avinent va aconseguir avançar en la recta final fins a entrar en segona posició amb un excel·lent registre personal de 37.54.
Fresnillo, Recuenco i López estaran presents el cap de setmana del 15 i 16 de març al Campionat d’Espanya Sub16, que se celebrarà a Ourense.
Cal destacar també sis posicions de finalistes, 4a posició pel relleu 4×300 masculí, amb Eduard López, Biel Camps, Tomas Vilarmau i Martí Homs, amb una marca 2:39.99, dues 5enes posicions per Biel Camps en les proves de triple amb 11.46 i salt de llargada amb un millor intent de 5.66, 5na posició també pel relleu femení del 4×300, amb Montse Fresnillo, Queralt Garcia, Jana Manubens i Paula Valentí Petrizzelli, amb una marca de 2:55.44, 7ena posició per Martí Homs en els 60mt amb 9.23, en semifinals havia establert una millor marca personal de 9.17, també 7ena posició per Sergi Roura en la prova de salt de perxa, on aconseguia una millor marca personal en saltar el llistó situat a 3.20m.
Les altres actuacions dels atletes classificats per aquest Campionat de Catalunya van ser:
CATEGORIA MASCULINA
60mll
27è MELVIN ANTHUAN LOMBANA, 8.06 MMP
300mll
12è TOMAS VILARMAU, 40.93
600mll
16è NIL SEUBA, 1:38.19
60mt
19è HUGO GALLARDO, 9.91
20è ARNAU DELGADO, 9.93 MMP
Triple
14è RIC GIL, 10.86 MMT
Pes
14è ARNAU DELGADO, 9.34 MMP
CATEGORIA FEMENINA
60mll
29ª. PAULA VALENTINA PETRIZZELLI, 8.54
300mll
9a JANA MANUBENS, 44.32 MMP
17a PAULA VALENTINA PETRIZZELLI, 45.55
1000mll
12a JANA ROMERO, 3:21.24
60mt
18a QUERALT GARCIA, 10.33 MMP
19a MARIONA BORT, 10.39 MMP

