Els sub16, campions de Catalunya

La formació sub16 de l’Avinent Manresa es va proclamar campiona de Catalunya de clubs al imposar-se amb autoritat en el Campionat de Catalunya de clubs que es va disputar dissabte en les pistes d’atletisme de Castellar del Vallés. 

Els manresans van repetir titol catala que ja havien conquerit a l’hivern en la pista coberta. El podi va quedar: AVINENT MANRESA (103 punts), UNIÓ COLOMENCA Atletisme (97), L’HOSPITALET ATLETISME (91) fins a 8 clubs classificats. 

Cinc victòries manresanes van avalar el triomf de l’equip. El migfondista ARNAU PIQUÉ es va imposar en els 1000 metres llisos amb 2’47″59 (MMP), ORIOL HUCH en els 3000 metres llisos amb 10’13″48, HUGO GALLARDO en els 100 metres tanques amb 13″82 , alhora Rècord dels Campionats, el marxador PERE AUGÉ en els 3000 metres marxa amb 15’31″84 i el quartet de 4×300 (Augé-Piqué-Huch-Fernández) imposant-se amb 2’42″77. 

Desplaça cap amunt