Dues medalles per Avinent Manresa en l’estatal sub23 shorttrack

Una medalla d’or i una medalla d’argent per a la representació d’Avinent Manresa han estat la recompensa a la seva participació en el Campionat d’Espanya de Shorttrack sub-23, disputat aquest cap de setmana a la Pista Coberta de Catalunya “Carme Valero” de Sabadell.

El títol estatal ha estat per al saltador santfruitosenc Jan Díaz, que s’ha proclamat campió en la final del concurs de llargada amb un millor salt de 7,59 metres.

D’altra banda, la tanquista de l’entitat manresana Lerato Pagès, que ja havia mostrat opcions de pujar al podi en les eliminatòries dels 60 metres tanques disputades dissabte—imposant-se en la seva sèrie amb un bon registre de 8.40—, s’ha penjat la medalla d’argent en la final d’aquest diumenge, on ha entrat segona amb un temps de 8.28.

També cal destacar la posició de finalista (entre els 8 primers) del saltador Martí Serra, que ha aconseguit una meritòria quarta posició en la final de perxa amb un millor salt de 5,20 metres.

La sort no ha acompanyat el tanquista manresà Biel Salas en la final dels 60 metres tanques, on partia amb opcions de medalla. Una caiguda enmig de la cursa li ha impedit lluitar pel podi. En semifinals, però, s’havia imposat en la seva sèrie amb un bon crono de 8.09.

Cal esmentar també la participació de Nil Frias en les semifinals dels 1500 metres llisos, on ha entrat 6è en la seva sèrie amb un temps de 4:04.64, insuficient per passar a la final.

Bones prestacions per a Oriol Vergés i Marc Garcia en les semifinals dels 400 metres llisos, registrant 49.80 i 50.54, respectivament. Finalment, cal destacar la participació de Laia Olmedo en les eliminatòries dels 60 metres tanques, on ha aturat el cronòmetre en 9.02, marca que no li ha permès accedir a la següent ronda.

Desplaça cap amunt