Acord amb DIR Gimbe

Desde Club Atlètic Manresa i DIR GIMBE volem que els/les atletes de l'entitat i els/les sôcies de DIR GIMBE puguin gaudir de totes dues instal.lacions. Per això, hem arribat a un acord de col.laboració per a tots i totes vosaltres!

Tots/totes les atletes , a partir de 14 anys, amb llicència federativa vigent, es podràn inscriure a DIR GIMBE, presentant l'esmentada llicència o be un Certificat del club, per només 30 euros/mes.

Els/les `sòcies NO FEDERATS/DES podràn accedir a DIR GIMBE amb una quota d'empresa, presentant un Certificat del club, per 39,95 euros/mes.

Els/les sòcies de DIR GIMBE podràn gaudir de les instal.lacions de l'Estadi Municipal d'Atletisme El Congost , amb una quota anual de soci amb un descompte del 20%, que significa un import anual de 156 euros.

I tot això, des de les dues entitats, fet per continuar aportant valor esportiu a la ciutat. Esperem i desitgem que gaudiu de les instal.lacions i així poder oferir-vos un millor servei per poder assolir els vostres objectius.

DIR ACORD