L'equip màster, classificat per l'estatal mixte.

La  RFEA ha fet pùblic els dotze equips que s'han classificat per disputar el Campionat d'Espanya de Clubs màster mixtes , que es disputarà el diumenge 29 d'octubre a Durango. L'Avinent Manresa s'ha classificat ocupant una meritoria onzena posició d'entre els clubs classificats, que han estat els següents:  els valencians del Catarroja UE, els andalusos del Trop-Cuevas de Nerja, els gallecs del CA Sada i del Atletsismo Samertolameu, els madrilenys del Canguro AAC i els de l'AA Moratalaz, els navarresos de Valdizarbe-GANA, els vascos del Durango Kirol-Taldea i els balears de l'Atletisme Sa Raval.
Aquesta onzena segona posició asolida per l'estat de marques presentat per l'Avinent Manresa te com a raó més important el deixar "en blanc" la prova de tanques altes, fet que l'ha situat en una posició que no s'adequa al enorme potencial de l'equip presentat amb excelents atletes màsters del nivell de la velocista-saltadora LOLES VIVES, de la tanquista-velocista MAITE MARZO, de la triplista ALICIA HERNANDEZ, de l'obstaculista SARA BELTRAN, dels migfondistes SANCHO AYALA i FCO J. ARGUDO, i de la velocista SILVIA CORTÉS, fet que fa que la formació manresana es presenti amb moltes opcions de asolir una destacada posició en aquest estatal.
EQUIP MASTER 2023